Sunday 15 April 2012

BUKTI KEBENARAN ISLAM


Neil Amstrong telah membuktikan bahawa kota Mekah adalah pusat dari planet Bumi. Fakta ini telah di diteliti melalui sebuah kajian ilmiah.
Ketika Neil Amstrong untuk pertama kalinya melakukan perjalanan ke luar angkasa dan mengambil gambar planet Bumi, dia berkata, “Planet Bumi ternyata menggantung di kawasan yang sangat gelap, siapa yang menggantungnya ?.”
Para anakasawan telah mendapati bahawa planet Bumi seola-olah mengeluarkan radiasi, secara resmi mereka mengumumkannya di Internet, tetapi anehnya 21 hari kemudian website tersebut ghaib kemungkinan ada alasan tersembunyi disebalik penghapusan website tersebut.
Setelah melakukan penelitian lebih lanjut, ternyata radiasi tersebut berpusat di kota Mekah, tepatnya berasal dari Ka’bah. Yang mengejutkan adalah radiasi tersebut bersifat infinite ( tidak berpenghujung ), hal ini terbuktikan ketika mereka mengambil fgambar planet Marikh, radiasi tersebut masih terus kelihatan. Para ilmuan Islam mempercayai bahawa radiasi ini memiliki ciri dan menghubungkan antara Ka’bah di planet Bumi dengan Ka’bah di alam akhirat.
Di tengah-tengah antara kutub utara dan kutub selatan, ada suatu area yang bernama ‘Zero Magnetism Area’, artinya adalah apabila kita mengeluarkan kompas di area tersebut, maka jarum kompas tidak akan bergerak sama sekali karena daya tarik yang sama besarnya antara kedua kutub.
Itulah sebabnya jika seseorang tinggal di Mekah, maka ia akan hidup lebih lama, lebih sehat, dan tidak banyak dipengaruhi oleh banyak kekuatan gravitasi. Oleh sebab itu, ketika kita mengelilingi Ka’bah atau bertawaf, maka seakan-akan diri kita di-charged semula oleh suatu tenaga misteri.


Penelitian lainnya mengungkapkan bahawa batu Hajar Aswad merupakan batu tertua di dunia dan juga akan bercahayadi dalam air. Di sebuah muzium di England, ada tiga buah potongan batu tersebut ( dari Ka’bah ) dan pihak musium juga mengatakan bahwa bongkahan batu-batu tersebut bukan berasal dari sistem galaksi kita.

Dalam sebuah hadis, Rasulullah SAW bersabda :

"Hajar Aswad itu diturunkan dari syurga, warnanya lebih putih daripada susu, dan dosa-dosa anak cucu Adamlah yang menjadikannya hitam".

....yakinlah dengan kebenaran Islam....semakin dunia ini menuju ke penghujung usia, bukti-bukti saintifik keajaiban Islam semakin terserlah, hidup dunia ini hanya sementara, akhirat jua tempat kekal kita....paling lama pun usia kita di dunia ini 63 tahun, itulah usia Nabi Muhammad ketika baginda wafat...

No comments:

Post a Comment